Ilmoitus 05.11.2009                                            HMV PublicPartner Oy

Vaikuttavuutta asiakaslähtöisellä ydintoiminnan määrittämisellä
Aamiaisseminaari 26.11.2009, klo 8-10, Lasipalatsi, Helsinki

Tule vuorovaikutteiseen tilaisuuteen keskustelemaan alan vaikuttajien kanssa!
Lataa kutsu ja ohjelma tästä

Järjestämme ilmaisen aamiaisseminaarin torstaina 26.11. klo 8-10 Lasipalatsin ravintolassa (2. krs) Helsingissä. Tilaisuudessa pohditaan miten julkinen sektori palvelujen tarjoajana ja koko palveluketju oppivat ymmärtämään asiakkaan arvoketjua paremmin sekä kohdistamaan ja priorisoimaan palveluitaan sen mukaisesti.

HMV PublicPartner Oy teki syksyllä 2009 tutkimuksen palveluiden tuottavuuden ja vaikuttavuuden kehittämisestä. Tutkimukseen osallistui yhteensä 101 julkisen sektorin vaikuttajaa. 

Tuottavuuden ja vaikuttavuuden edellytyksenä on aidon asiakaslähtöisyyden kehittäminen koko palveluketjuun. Olennaista on palvelujen priorisointi asiakkaan oman prosessin sekä palvelua tarjoavan organisaation ydintehtävän ja koko palveluketjun kautta.

Vaikuttavuudella tuottavuutta -tutkimustuloksiin pääset tutustumaan tarkemmin tästä.

 
Tilaisuuden ohjelma ja puhujat
 
Asiakaslähtöinen ydintoiminnan määrittäminen
- Jukka Honkavaara ja Jussi Kleemola, seniorikonsultit HMV PublicPartner Oy

Asiakasymmärrys toiminnan lähtökohtana
- Mika Raulas, toimitusjohtaja, ICMI Oy

Palvelujen uudelleen järjestäminen. Case: sosiaalipalvelut
Ari P.J. Vepsäläinen, tutkimusjohtaja, HMV Group;
  professori,Helsingin kauppakorkeakoulu
 
Aamiaisseminaarin asiantuntijat ovat olleet kehittämässä julkisen sektorin asiakkuusajattelua ja palvelutoimintaa jo 1980-90 luvulta alkaen. Tilaisuudessa haluamme jakaa näkemyksiä uusimmista teorioista sekä käytännön kokemuksista ja esimerkeistä.

Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista sähköpostiosoitteeseen: tilaisuudet(at)hmv.fi